Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

GOD JUL

julhälsning

Så här dags på dygnet vill jag önskar alla bloggläsare en RIKTIGT FIN JUL!

Min dag kommer att bestå av litet matlagning… besök av barn och barnbarn. Ja, den lille är inte så gammal, men ändå kul med barn i stugan igen… Ser fram emot en fin dag.

Kommentarer till: "GOD JUL" (10)

  1. Det låter som om vi kommer att fira julafton på ungefär samma sätt!

    Ha en fin dag med barn och lille Vincent (var det väl?)

  2. Jag önskar dig en riktigt fin, stillsam och härlig jul!

  3. AnneMarie Engblom sa:

    Fröjdefull jul önskar jag dig i midnattstimman efter en julafton hos goda vänner där vi njöt av allt gott som livet kan ge…

  4. Inga större åthävor här heller, lugnt och skönt med liten släkt, bror och två av barnen. Hoppas du får en fin helg!

  5. God fortsättning på julfirandet Mia, så roligt med en ny liten medlem att föra vidare sina bra traditioner till. Ha det så bra!

Kommentera

Etikettmoln

