Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Julgröt

julegröt

I år införde jag nog en ny jultradition. Tidigare har risgrynsgröten endast fått mald kanel som tillbehör.

I år blev det kanel och hjortronsylt kanongott!

Kommentarer till: "Julgröt" (2)

  1. En ovanlig kombo, man kan ju vara helt ok. Vi åt creme brulé för ett tag sedan med hjortronsylt på och det var mycket godare än det låter.

    God fortsättning på helgerna!

    • Det här tipset fick jag någonstans, minns inte riktigt var. Tyckte det lät spännande och testade och det utföll till belåtenhet! Hjortronsylt är kanske gott till mycket man inte tänker på, som creme brue… den kombinationen har jag aldrig testat…

Kommentera

Etikettmoln

