Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

tavla

Den här tavlan finns i mitt tillfälliga boende, jag fascineras av den.

Kommentarer till: "" (11)

  1. Den var lite läcker.. Är det två stycken eller är det en spegelbild? Hm..
    Tavlor är kul. Viss abstrakt konst kan vara vacker, men jag gillar mest sådant som går att se vad det föreställer! 🙂

    • På fotot så ser det ut som spegel, så tänkte jag genast. I verkligheten har inte tanken slagit mig förrän jag såg bilden… 🙂 Vet faktiskt inte, kanske det som är meningen… 🙂

  2. Cool tavla! De två djuren ser ut att vara i harmoni med varandra. Den övre halvan av tavlan ser ut att ha utrymme för tillfälliga anteckningar, typ whiteboard.

  3. Håller med dig, den är läcker! Fast lodjuren ser lite annorlunda ut än de jag är van vid. 🙂

  4. Den var annorlunda och kul! Spännande också att djuren är placerat i ena hörnet och inte i centrum av tavlan.

  5. Mysko, varför är de i hörnet?

  6. Jag förstår att du gillar den, det skulle jag också göra. Den är väldigt speciell, men varm och positiv. Hoppas det är bra på nya stället!

  7. Den var fin! Lägg ett bud på den!

Kommentera

Etikettmoln

