Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Packat och klart

pok

Den här perioden på hemmaplan var alldeles för kort. Känns mest som att jag varit hemma, packat upp, tvättat och packat igen och haft trevligt däremellan med barn, barnbarn och vänner.

Men, men, ingen annan än jag själv har bestämt att det ska vara så här… 🙂

Kommentarer till: "Packat och klart" (6)

  1. Hälsa Harstad!

  2. Fast det var ju en hel del trots allt. Min resväska är alltid packad eftersom vi är på annan ort under veckorna o nästan bara hemma på helgen.

  3. Jag vet inte hur länge du blir borta, men tiden går ganska fort numera, vad det nu kan bero på. Jag förstår att du känner dig som du bara varit hemma och vänt. Umgänge med barn, barnbarn och vänner får tiden att flyga. Lycka till, vart du nu ska, vet bara att det är norrut. Ha det bra!

Kommentera

Etikettmoln

