Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

host1
En höstbild, jag längtar efter färg efter allt vitt…

Förmodligen blir det midnattssolens land i sommar. Tredje gången gillt, hoppas jag. Men jag ropar inte hej förrän jag är där! Kontraktet är dock klart…

Jag ska arbeta i Tromsö…. Hurra, hurra!

Kommentarer till: "Jag fick som jag ville" (8)

  1. Tromsö lär ska vara en trevlig stad. Många studenter och en internationell atmosfär. Har dock aldrig varit där själv…

    • Jo, jag har vissa platser jag vill se och uppleva innan jag slår mig till ro hemma i Jönköping. Tromsö är en sådan plats… 🙂

  2. Grattis! Är det lika gott om cacher i Norge som här? Hur långt upp ligger Tromsö? Flyger du eller åker bil? Jag får nog ta fram Norgekartan, det är enklast. Jag har för mig att det är väldigt långt norrut? Kul att du fick som du ville i alla fall.

    • Jodå, det finns gott om cacher även i Norge. Det skiljer från samhälle till samhälle, precis som i Sverige. Det ska finnas en cirka 100 m från där jag bor, men den ligger säkerligen under snön och den är hård nu så den tänker jag inte ens försöka finna.

  3. Grattis, så roligt för dig! Att du fick som du ville. Kan inte påstå att jag vet ngt om Tromsö men jag kanske får se och veta en del via bloggen. 😉

  4. Grattis! Härligt med en ort du längtar till.

    • Vi får se…. jag kanske backar… struligt bemanningsföretag… kanske jag gynnar dem, annars backar jag och njuter sommaren på hemmaplan. Sverige är inte så dumt heller och Tromsö finns förhoppningsvis kvar nästa år.

      Tråkigt, det blir så men just nu så är företaget och jag inte de bästa relationerna… Det handlar om hemresan härifrån som de strulat bort vettiga förslag.

Kommentera

Etikettmoln

