Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Dolda kameran

tentadags

Ett gott skratt förlänger livet, sägs det ju.

Samtidigt som jag försöker att koncentrera mig på min hemtentamen som ska lämnas in senast kl 17.00 på skärtorsdagen står TV:n på. Den har inte stört speciellt mycket, men så visades en ny inspelning av Dolda kameran och då gick hela min koncentration till TV:n. Kul är det…. 🙂

Avbrottet förlänger jag med litet mat… Sedan får det bli dator, böcker och författande igen… 🙂

Kommentarer till: "Dolda kameran" (4)

  1. Per-Anders sa:

    Det ser ut att vara en skön fåtölj.

  2. Jo…men man måste ju få varva ner lite även om det är tenta?
    Fast inte för mycket 😉

    Ha de gött och Glad Påsk på dig.

    • Så sant, så sant…. Idag sändes tentan in med hela 58 minuter innan deadline…. Bra, tycker jag….

      Glad Påsk till dig också!

Kommentera

Etikettmoln

