Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Önskas mera snö?

snod

Är det någon som tycker ni har för litet snö?

I så fall finns det för lågt kilopris, med avhämtning i Harstad… 🙂 Här finns mer än tillräckligt…

Kommentarer till: "Önskas mera snö?" (4)

  1. Kan meddela att jag inte är spekulant. Här har vi fortfarande mycket snö men det verkar finnas ännu mer där du är. Vi får hjoppas att våren sätter fart.

  2. Ledsen men även om du säljer billigt tackar jag nej 😉 I dag har jag sett årets första maskrosor 🙂 Kropp och själ mår så bra efter den upptäckten.

Kommentera

Etikettmoln

