Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Finbesök

Vincent 7april

Den här veckan har gått i flygande fläng. De traditionella besöken och fixande som måste till, träffat en del vänner och idag har jag haft finbesök av den unge herrn här ovan. Med andra ord har mina ungdomar och barnbarnet varit på besök. Som vanligt blev det mest mat, fika och prat och en massa bus. Två månader sedan jag såg honom sist och han har utvecklats massor. Inte stilla en enda minut mer än när han åt.

7april

Kommentarer till: "Finbesök" (6)

  1. Det är nog inte helt osannolikt att storyn om Hitlers provsmakerska är sann. Som många andra dårar var Hitler säkert nojig och rädd att någon skulle försöka döda honom. Antagligen en inte helt omotiverad rädsla, för övrigt.

  2. Nämen så söt man kan vara då. Visst är dom go dom små.
    Tittar in för att önska dig en jättefin och ny vecka.
    kram!

  3. Så fin och vad lyckliga vi är du och jag som har varsin sån där liten goding i vår närhet, ja utom när du envisas med att dra norrut……
    Önskar jag varit med dig på promenaden, vi har väldigt lika intressen och det ska vi försöka få ihop någon gång, tids nog får vi mera fritid! Ska läsa ikapp resten imorgon, måste sova nu. Ha det bra!

    • Visst är det en lycka att få umgås med de små liven…

      Suss, vi får försöka få till en gemensam geocachingpromenad i sommar. Planerna är ändrade, jag backar från Tromsö, och ska arbeta på hemmaplan.

Kommentera

Etikettmoln

