Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Äta, jobba, sova

stavanger4

Just nu är jag inte så aktiv i bloggvärlden…. Jag skrapar ihop 70 timmars arbetstid på 7 dygn, så då går min lediga tid till viktigare saker.

Men jag kommer åter…

Kommentarer till: "Äta, jobba, sova" (4)

  1. Du gör verkligen rätt som vilar, sover och äter! Hälsan kan komma och gå men internet består när man har tid 😉

    • Jo, det gäller att vårda kropp och själ om den ska hänga med i sådana utmaningar, fast värre har jag varit med om… 😉 I Norge är det mesta möjligt.

  2. Jo..jobba äta sova…det är grejen det…men..ja..urk 😦
    Var så trött vid hemkomst igår att firandet av valborg bestor i två stänkare och en tallrik mat…sen slocknade jag på soffan.

    Leve konungen 😉

    • Jo, ibland kan det bli för mycket av det goda…. jobb alltså! Men det sägs att det förhindrar många tillfällen till synd… Du får glädja dig åt det… 😉

Kommentera

Etikettmoln

