Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

trasiga

Somliga går med trasiga skor sjöng Cornelis Vreeswijk på sin tid. Det sker även i vår tid. Det gäller även mig, trots att jag inte skulle behöva det.

Nu längtar jag till tisdag då affärerna öppnar. Idag kom sommaren till Stavanger. Varmt redan när jag gick hem från arbetet idag 07.15… Jag måste köpa litet mer somriga skor att vandra runt i… 😉

Skorna här ovan skänker jag till norrmännen… 😉

Kommentarer till: "Somliga går med trasiga skor…" (11)

  1. Går med mina arbetsskor året runt jag..byter innesulor med jämna mellanrum bara…annars luktar det snart skunk i hallen efter nåt halvår 😉

    Men frugan tjatar ju så på mig här att vi nästa vecka nog tar en tur ner till stan och köper tre par skor och får det billigaste paret gratis…nåt ställe som har det…blir nog bra.

    Ha en fin Lördagskväll.

  2. Ja, här är varmt och gott – det går bra att gå utan skor!
    Vilket coolt hus du hade i förra inlägget.
    Ha en skön lördagskväll!

  3. Här är det sandaler som gäller. Skönt med riktig sommarvärme…gäller att njuta så länge den varar. Tids nog får vi sätta på den typen av skor som du visar på bilden! Ha det så gott i den norska försommaren.

    • Nu blev det en explosion i naturen även i Stavanger. Massor med blomster, gröna löv på träd och buskar och gräset är skirande grönt! Vackert!

  4. Gillar norrmännen trasiga skor? 😉

    Du kan absolut kosta på dig nya!

    • Vet inte om norrmännen är intresserade, men de får dem oavsett vad de vill. De finns soptunnor även här… 😉

Kommentera

Etikettmoln

