Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Trafikvarning

tulp

Här sitter jag i Stavanger och lyssnar på P1 via datorn. Sändningen bryts och en trafikvarning som gäller Halland förmedlas ut!

Den varningen tackar jag för… 😉

Kommentarer till: "Trafikvarning" (2)

  1. Vad det lokalsinne du inte tyckte du hade …. då är du och radion din på samma nivå…. fast jag tror radion är värre däran.Läste med ett leende din berättelse om att hitta rätt här i livet, i skolan på morgonen. Kul läsning i början på dagen… ett fnittrande inre på sextio gammal tant, det hjälper till att göra resten av dagen till en gott-humör- dag. Vilket jag härmed tackar för!

    • Är det så lätt att få dig på gott humör kan jag berätta om hur jag letade efter min bil första gången jag var i Skövde för många år sedan… 🙂 Det var innan jag ägde någon GPS, tror inte ens jag hört talas om sådana moderniteter!

Kommentera

Etikettmoln

