Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Månen

blomster

Natten tills idag var månen full. Verkligen full!

Den var där uppe på himlavalvet, klart väder så den lyste upp även de mörkaste junitimmarna under dygnet. Ingen kamera till hands, i natt ska jag ha kamera med så får jag se om det blir lika gynnsamma förhållanden det här dygnet.

Kommentarer till: "Månen" (6)

  1. Jo..missade ju allt detta och dessutom tog frugan med sig kameran på sin resa, så här sitter man 😉

    Men jag såg det på tv iallafall.

    Ha de fint nu.

  2. Aha! Det förklarar varför 95% av ”mina” patienter sov dåligt inatt!

  3. *fniss* Tack för ett gott skratt såhär på morgonkvisten. Jag såg framför mig en brakandes packad måne som rullade runt på himlavalvet. DET hade varit en syn!

    • Det blev inget foto – natten efter syntes inte månen. Bakfull? Mulet, regn… natten tills idag så var det åter klar himmel och månen var nästan halv igen… 😉

      PS! Kul när jag kan roa med mina små inlägg… 😉

Kommentera

Etikettmoln

