Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Underbart sommarväder

sommar

Underbart sommarväder, då gäller det att vara utomhus när man kan.Under väldigt stor del av året längtar jag efter att det ska bli grönt, varmt och SOMMAR. Nu när vi har det måste jag bara vara utomhuslitet varje dag – alltså bara ”nöjesutomhusvara” om ni förstår hur jag menar… 🙂

I fredags kväll efter avslutad arbetsvecka var jag seg och ville bara slappa, men tvingade mig ut på en geocachingrunda. Igår så tog jag och äldste sonen ännu några cacher…. Härliga tider! Finns så mycket man kan göra utomhus även när man inte har hus eller trädgård. Jag tycker faktiskt det är skönt att slippa det ansvaret och jobbet. Trädgård är jag delägare till, men visst skulle det vara skönt att ha en egen liten täppa, väl insynsskyddad… 🙂

När ska människan (jag) vara helt nöjd? Jag har det så himla bra – så jag borde inte klaga!

Kommentarer till: "Underbart sommarväder" (1)

  1. Här är det också underbart sommarväder, och hoppas detta väder stannar länge
    ha en fin fortsatt dag

Kommentera

Etikettmoln

