Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Skattgömmor

trasigt

– Att söka och finna geocacher är kul!

– Att lägga ut geocacher är kul!

– Att idka tillsyn av mina egna geocacher är inte lika kul. Ja, det sitter t.o.m långt inne.

P
å en av mina skattgömmor har jag fått tydliga signaler under flera månader att den inte finns, i ett par andra att loggremsorna är blöta. De två senaste har jag inte vetat om så länge, men tillräckigt länge för att ha haft gott om tid för att göra något åt saken. Under de senaste två dagarna har jag bytt ut dessa tre och det känns så himla bra. Loggremsan i den cachen jag bytte ut i söndags, ja, där kom det ny logg redan igår. Någon har uppenbarligen haft koll på den… Då känns det som om det var mödan värt, trots att den finns i ett skogsområde där det inte finns så många andra cacher. Sådana cacher brukar inte loggas så ofta!

Kommentarer till: "Skattgömmor" (5)

  1. Håller med dig

  2. Det är ju så det är, inget kul att hålla cacher i ordning. Men det går ju att arkivera.

  3. Nästa sommar kanske???? Jag minns fortfarande dagen med dig när vi var på jakt, med stort välbehag!

    • mmm jag hade gärna träffat dig i år. Men när du var ledig arbetade jag och nu när jag är ledig så arbetar du… Ser du någon möjlighet till träff i år? Nästa sommar ska jag vara ledig under själva sommaren… Jag minns också den dagen vi sågs med glädje! En fin dag och himla kul att träffa dig!

Kommentera

Etikettmoln

