Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Kristian Gidlund

kg

Jag, som så många andra, har följt Kristian Gidlunds bloggande om sin cancersjukdom och sin motvilliga väg mot döden. Trots sin ungdom visade han på vishet och ville få oss alla att ta vara på livet. Igår dog han några dagar före sin 30-årsdag.

En poetisk och djuptänkande kille som fick se döden i vitögat alldeles för tidigt.

Vila i frid!

Kommentarer till: "Kristian Gidlund" (3)

  1. Jag har också följt hans blogg och blivit så berörd
    en så speciell, klok och modig kille…
    Det är många som kommer att minnas honom länge….

    • Ja han har bjudit på många sorgliga och ”fina” tankar…. Tankar som borde göra oss litet till mans än mer tacksamma över våra liv… att vi fått, som jag, leva i drygt 60 år, vilken lycka!

Kommentera

Etikettmoln

