Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Sån vill jag bli

roses1

Sån vill jag bli, men då får jag baske mig börja träna nu… 🙂

Kommentarer till: "Sån vill jag bli" (10)

  1. Tror jag står över det 😉

    • Varför det, måntro!? Skulle väl vara häftigt om vi vore så viga långt upp i åren…

      • Jo..visst vore det häftigt att vara så vig i den åldern..men jag känner ingen som är så vig i den åldern..krämpor hit o dit…fast man kanske kan vara vig även om man har krämpor förstås.
        Får väl börja stretcha lite här då utifall att 😉

        Ha en skön Söndag nu.

      • Jag känner inte heller någon som är så vig… men visst skulle det vara kul att överraska omgivningen!?

  2. Jag önskar dig all lycka till…… Bara du inte får sådana överarmsmuskler som han till vänster i bild. Själv är jag glad om jag kan hålla balansen när jag är 86, ska nog börja med att träna på det så länge. Hahaha!

  3. Haha, vilken pantertant! Helt fantastisk. Hon måste ha hållit på hela sitt liv. Därmed inte sagt att man inte kan börja senare men får kanske sänka ambitionsnivån. 😉

  4. Jösses vilken tant! Fast jag tror jag är helt nöjd med att kunna ta mig ur sängen och gå i trappor i den åldern…;)

Kommentera

Etikettmoln

