Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

GOD JUL

tomte

Sänder en tillönskan om en fridfull eller fröjdesam jul, kanske bådadera. Med andra ord önskar jag alla en sådan jul som Du själv helst vill ha… 😉

Kommentarer till: "GOD JUL" (7)

  1. Tack, det samma till dig! Må så gott! 🙂

  2. I Kärrtorp i söndags kom vi fram till att detta vore en bra start på julfirandet även i fortsättningen, en riktig samling mot mörka krafter, just på den dagen då det vänder och vi går mot ljusare tider.

    God jul till dig!

    • Det vore sunt om man kunde rikta tankarna på något annat än julklappar och mat… 😉

      Glad att så många slöt upp, jag var med i tankarna trots att jag firade ”julafton” den dagen tillsammans med mina närmaste…

  3. Detsamma till dig

  4. Söt tomte !
    önskar dig också en riktigt God Jul
    Kram

Kommentera

Etikettmoln

