Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Något att njuta av

bukett

Det har inte blivit många inlägg här senaste veckan. Julefrid har sänkt sig över bloggen kan man säga. Nu sänder jag i vart fall ut ett foto på en bukett jag njuter av. Den är vackrare i verkligheten än så här på bild av någon anledning.

Fick den av goda vänner som gästade mitt hem igår… Nu står nyårshelgen och bankar på dörren… men jag ska försöka återkomma en gång i morgon också.

Kommentarer till: "Något att njuta av" (4)

  1. Mycket fin bukett!
    Passar på att önska dig ett Gott Slut på 2013 och ett Gott Nytt År 🙂

    Kram

  2. Gott nytt cachingår på dig, får se om vi syns under året

    • Ja, vem vet, Lena. Det skulle vara jättekul om våra vägar möts vid någon cache. Vi har ju varit vid en skattgömma i Sthlm under samma dag det här året.

Kommentera

Etikettmoln

