Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Nu är den fixad

stenpåsten

Igår fixade jag det jag lämnade ogjort förra veckan i Gnosjö! Du har väl hört talas om Gnosjö-andan… just den letade jag upp igår. Ett kärt besök!

Så här är det: multin (Spirit of Gnosjö) lämnade jag kvar ute i skogen förra veckan för att inte smutsa ned mig alltför mycket. Den multin loggade jag igår. Hade regnbyxor och oömma kläder så jag kunde kliva över stock och sten och vara närgången mot stora som små stenar. Mycket stenar fanns det, så det fanns en del ställen att undersöka. Men med rätt kläder och fina koordinater så var ”jobbet” ganska snart slutfört. Jag kände tillfredsställelse!

Tänk vilken bra hobby där jag får både motion och blir nöjd med mig själv!

blogg100    Nr 25/100

Kommentarer till: "Nu är den fixad" (4)

  1. Härlig känsla 🙂

  2. Perfekt att ha en hobby där man får vara ute i friska luften och dessutom få motion.
    Onsdagskram

Kommentera

Etikettmoln

