Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Tomt inlägg

water

I och med att jag är med i #blogg100 skriver jag det här inlägget, trots att jag inte har något att skriva om… 😉

#blogg100  innebär att jag ska skriva inlägg 100 dagar i sträck. Det här är det 28:e så jag har en sträcka kvar innan jag är framme vid målet.

Dagen idag har varit njutningsbar. Jag har suttit ute och njutit av vårsolen. Det som är ett litet smolk i glädjebägaren var när jag upptäckte att det geocachingevent jag hade tänkt delta i under morgondagen redan var genomfört. Idag! Så är det när man inte kollar upp tillräckligt noga vilken dag saker och ting sker… 😉 Men, det kunde förstås varit något betydligt viktigare, om det velat sig illa.

blogg100    Nr 28/100

Kommentarer till: "Tomt inlägg" (12)

  1. En dag som denna räcker det med att bara njuta!

  2. vilken kul grej då borde jag vara med för jag skriver ju varje dag, hoppas solen var framme hos dej kram

    • Innan jag gick med i #blogg100 skrev jag inte varje dag, men nästan. Trodde nog inte att jag skulle klara det så här långt, det var först igår det kändes som ”krav”, jag hade inget att skriva om…men det löste sig ju… 😉

  3. Oj det var tur att inte gett mig på något sådant. Har varken tid, lust eller något att skriva om många dagar. Fast jag kanske borde skriva oftare och kortare. Är imponerad över din förmåga att hitta intressanta ämnen att skriva om och att du kan skriva kort, men ändå innehållsrikt. Lycka till med hundra inlägg!

    • Skriver man korta inlägg tar det inte så lång tid. Det är de längre som kräver litet mer. Ofta så läser jag något, hör något på radion eller ”på sta´n” som jag vill skriva om så jag behöver inte fundera så mycket. Dessutom har jag alltid tyckt om att skriva. Tack för din positiva respons!

  4. Därav anledningen till att jag inte medverkar i sådana projekt inom bloggvärlden.
    Förr bloggade jag varje dag, hade väl mer att kläcka ur mig på den tiden antar jag, kände mig som en ”tjötröv” ibland när jag tänker efter så här i efterhand.

    Javisst har vädret denna helg varit superbt, har till och med varit ute här ju 😉

    Ha de gott nu.

    • ”tjötröv”. ja, det är kanske det man är när man inte har något klokt att skriva om.

      Helgen är fin. Ska strax ut igen! Ha det gott själv!

  5. jeanettebjorn sa:

    Härligt att bara njuta, det gör jag idag efter vår långa resa!

  6. Vilken ovanlig rubrik. Fast stämde det verkligen? 😉

    • Det kanske inte stämde riktigt… 😉 Men ibland kan man uppfatta att någon pratar och pratar, massor med ordsvall… utan att egentligen säga någonting! 😉 Konst eller oskick!? Det är frågan… 😉

Kommentera

Etikettmoln

