Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Fick oväntat besök

paskgodis

Fick oväntat besök häromdagen. Inget Gevalia hemma… 😦

Den som kom var ingen mindre än min kontakt hos bemanningsföretaget jag arbetar för. Han kom för att kolla in vem jag är, samtidigt som han kom med en påse påskgodis till mig. En vänlig gest som jag inte kunde tacka nej till även om jag försöker hålla igen på sådant… Har jag godis hemma så äter jag… alldeles för mycket. Men visst var det gott!

Dessutom trevligt bemötande vilket jag uppskattar mycket.

Till sist önskar jag alla läsare en riktigt GLAD PÅSK!

blogg100    Nr 47/100

Kommentarer till: "Fick oväntat besök" (7)

  1. Men det var ju verkligen trevligt!!! Ha en skön påsk nu!

  2. å va fint gjort, mm jag är som du vet jag att det finns godis så käkar jag det är så himla gott,men jag köper sällan kan bli galet sugen på lakrits eller choklad ibland;) glad påsk till dej med

  3. Gör de hembesök också…hujeda mej..tur jag inte jobbar i den branschen då 😉

    Glad påsk på dig nu…ha de bäst 🙂

    PS: Godis är gott.

  4. Sådana trevligheter brukar uppskattas! Önskar dig också en trevlig och underbar påsk 🙂

  5. Trevligt besök 🙂

Kommentera

Etikettmoln

