Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Trött

kristiansund12

Trött, trött, trött.

Finns endast en sak jag längtar efter och jag kommer att befinna mig där inom fem minuter!

Godnatt! 😉

blogg100    Nr 88/100

Kommentarer till: "Trött" (8)

  1. Hoppas du piggnat till nu. Kram

  2. Jo…lade mig tidigt igår…längtade så efter att vakna till på morgonkvisten för att sedan somna om igen…och så blev det 😉

    Ha en skön dag nu 🙂

  3. Jo så kan det vara. Hoppas att du sov gott. Jag har den förmågan, nästan alltid. 27 juni- geocaching? Är det ok med dej, så vore det roligt att ses en stund och samtidigt gå en runda på några kilometer.

    • Jag sover också gott, alltid, utom om det är något väldigt speciellt jag funderar på. 27 juni håller vi öppet… just nu är det tre grejer på G den dagen, men jag försöker hålla den öppen för geocaching med dig. Det vore kul!

  4. Pigg och fräsch igen. Då är ordningen återställd.

Kommentera

Etikettmoln

