Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Ensam i huset

kristiansund15

 

Börjar jag bli uttröttad på Norge-livet? Det här skrev jag igår och trodde jag sänt… viktigt med rätt dag vid #Blogg100 😉 Skämt åsido, den har jag ju redan sabbat… upptäcker detta i kväll när jag ska sända dagens inlägg… Håll till godo med två inlägg ikväll… 😉

Nu är jag ensamboende i det här huset. Riktigt behagligt, radions P1 står på, jag behöver inga hörlurar… Vackert väder, varmt som tusan i solen, kan inte låta bli sitter ute en stund då och då. I natt ska jag göra sista arbetsnatten här… lämnar staden med många fina minnen, även om jag inte längtar tillbaka till arbetsplatsen. Det är själva staden som är värd att upplevas. Jag längtar tillbaka till min egen specialitet… 😉

På onsdag flyger jag till Oslo, litet på vinst och förlust, jag har sagt jag kan arbeta t.o.m 9:e juni och då är det större chans att det blir något i Oslo än här i Kristiansund. Stannar över pingsten innan jag styr kosan hem till Sverige igen. Längtar efter att få uppleva den svenska sommaren!

blogg100    Nr 93/1oo

 

Kommentera

Etikettmoln

