Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Träning och teater

kristiansund16

Idag har vi haft ännu en superfin sommardag. Bara att njuta.

Två saker har gjort dagen extra bra…. jag har köpt ett träningskort för 10 ggr, längesedan jag var på gym. Har varit hemma så litet så det har inte varit lönt. När jag varit hemma längre perioder har det inte blivit av. Började med ett ”lätt” pass… Ville ju inte chockera kroppen riktigt… Den hängde med förvånansvärt bra… 😉

Den andra grejen var att jag och min närmaste granne var på teater, Vulcanteatern härifrån Jönköping/Mullsjö och såg föreställningen Hedebyborna. Riktigt bra… betydligt bättre än jag väntat. Nu för tiden har man sett så mycket på TV, olika teatrar, konserter osv… skäms nästan över hur kräsen jag är. Men det här var betydligt bättre än jag väntat. En del superduktiga skådisar… till att vara amatörer… tycker jag…

Gott att vara på hemmaplan och kunna njuta av tillvaron igen… 😉

Kommentera

Etikettmoln

