Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Gått skilda vägar

träd

Laddaren till eltandborsten är tillsammans med mig i Kristiansund i Norge.

Eltandborsten är hemma och vaktar lägenheten i Jönköping i Sverige.

Kan bli aktuellt med medling i sinom tid!? 🙂

Kommentarer till: "Gått skilda vägar" (10)

  1. AnneMarie Engblom sa:

    Originell lägenhetsvakt…som det kan bli!
    Hoppas du får en fin tid där i Kristiansund.
    Och än en gång tack för den trevliga kvällen tillsammans med några folkbladare hemma hos dig för några veckor sen.
    Det där receptet på middagen, jag skulle gärna vilja ha det! Min mejladress är som följer: amiengblom@hotmail.com

    • De första dagarna var lika varma och vackra som hemma i Sverige. Men idag är det blåst och mulet… Livet kan ju vara bra ändå… 😉

      Jag har inte glömt receptet till dig, det kommer, även om det är litet segt. 😉 Tack själv, vi hade en trevlig kväll, tycker jag.

  2. Hahaha … ja, det låter som att de behöver komma överens … 😉

  3. Inte lätt när en funktion kräver två komponenter. Skaffa en batteridriven.

  4. Hahaha du är för rolig 🙂

  5. Haha..känns igen faktiskt…man får vara noggrann när man packar..men ofta glömmer jag nåt iallafall även om det nu inte är så ofta jag åker bort 🙂

    Ha de bäst.

    • Skillnaden den här gången var att jag inte VILLE resa… var nog inte lika koncentrerad som jag brukade… Jag la ned laddaren dagen innan avfärd, för det är laddare jag brukar glömma – när jag glömmer! 😉

Kommentera

Etikettmoln

