Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Soluppgång

soluppgang

Vakade av idag efter fem nätters arbete. Satt upp litet längre än vanligt och fick uppleva en underbart vacker soluppgång… 😉

Kommentarer till: "Soluppgång" (7)

  1. Vackert ! vart är du nu ?

  2. En underbar upplevelse att bära med sig.

    • Ja, jag har en annan sådan från när jag var i Spanien en gång i min ungdom och skulle testa mina spanskakunskaper efter att ha läst spanska litet, litet grand här hemma… Det skrattar jag gott åt än idag!

  3. Soluppgångar är ju riktigt vackert, fast så även solnedgångar kan jag känna.
    Början och slutet av en dag…förväntningar och reflektion på varsin sidan om upp och nedgång av vår vackra sol.

    Jo…fint det. 🙂

    Längesedan jag arbetade natt nu, 2007 var sista gången för mig och som det ser ut nu blir det nog aldrig mer..men vem vet?

    Ha så gott nu och trevlig Lördag på dig 🙂

    • Solens uppgång och nedgång kan vara superläckra… gäller att fånga dem, för de försvinner ganska snabbt… Ser aldrig likadana ut heller… finns alltid nya modeller!

Kommentera

Etikettmoln

