Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Min 1.000 geocache loggad

20141013_124823[1]

Idag uppnådde jag ett av årets mål för mig när det gäller geocaching.

Mål 1. Att logga min 1.000:e cache.

Mål 2: Att logga fler än i fjol.

Första målet uppnått, andra målet når jag förmodligen inte, varit för slö med hobbyn under sommaren. Kommer kanske fler geocachingår.

Min 900:e var mycket speciell och även den 1.000:e var speciell utan att det var planerat så… Kul!

Kommentarer till: "Min 1.000 geocache loggad" (14)

  1. Grattis! Det är en skön känsla att nå uppsatta mål.

  2. Grattis! Mål är bra att ha oavsett vad det gäller 🙂

  3. Hmmm, skattjakt med GPS låter spännande. Måste lära mig mera om detta. 🙂

  4. Stort grattis. Jo..man får ju ha delmål här i livet, en del når man utan att ens ha det som mål utan det bara blir så.
    Än en gång…grattis 🙂

    • 😉 Når man något utan att ha det som mål, så är det kanske inte något delmål!??? Tack för din kluriga kommentar i alla fall!

  5. Grattis 🙂 Varje gång jag går förbi ”Ringstenen/Spökstenen” på kyrkvägen här hemma tänker jag på när du var här och på cachen som fanns så nära utan att jag hade en aning om det 🙂

  6. Har läst att många tycker att geoching är så spännande och jag förstår att du gillar det.
    Det skulle säkert jag också, får se får se………………

    Ännu är det en månad till jag ska resa, men dagarna går fort.
    Tack och jag hoppas att resan blir trevlig.

  7. Grattis, ska fråga gubben hur många han har. Så många som du är det inte. Men var vi än är så ska han ta någon skatt.
    Kramis.

Kommentera

Etikettmoln

