Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Tusen bitar

Tusen_bitar

Vid lunchtid träffades jag och en väninna, gick och åt en god buffé innan vi ställde kosan mot biografen.

Vi såg En film om ”Tusen bitar – en film om Björn Afzelius”. Mycket sevärd. Se den om du gillade honom eller hans musik!

Betyg 4+/5

 

Kommentarer till: "Tusen bitar" (8)

  1. Visste inte att den redan kommit. Den vill jag också se…. 🙂

  2. Jg gillar Björns musik så den filmen verkar vara något för mig. Ha det bra.

  3. Där fick du allt ett tips av mig.
    Är och var inte så vidare förtjust i Afzelius. Men filmen tror jag kan vara sevärd ändå. Han hade något han inte släppte fram i ljuset. Hemlighetsfull och intressant.

  4. Den ska jag tveklöst se. Jag lyssnar oftare på hans musik idag än när han var som mest i ropet. Och jag gillar vad jag hör.

Kommentera

Etikettmoln

