Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Fränvarande

Ingen respons på era kommentarer. Inga nya inlägg från mig. Ny internetuppkoppling ska planeras i god tid har jag lärt mig.

Felet finns inte i min lägenhet utan hos någon av grannarna, tror representanten från Com hem. Hur lätt är det att få tag på folk i juletid? Svar: Inte helt lätt. Dessutom försvinner massor av arbetsdagar för dem som arbetar med problemet på grund av det vi kallar för jul- och nyårsfirande

Jag återkommer när jag åter har datorn uppkopplad. Det här skrivs från min telefon och det är inget kul sätt att blogga på 😊

Önskar er alla en god fortsättning på 2015. Året har startat väldigt lugnt och behagligt för mig. Jag hoppas du har liknande positiva upplevelser av 2015.

Kommentarer till: "Fränvarande" (8)

  1. Låter trist men blir väl bättre när uppkopplingen kommer igång. Blogga från telefonen är inte kul.

  2. Att vänta kan vara väldigt frustrerande. Naturligtvis har man alltid behov av de saker som inte fungerar. Hoppas det inte dröjer så länge till nu. Ha det bra.

  3. Fy så jobbigt, naturligtvis inte livsviktigt med bloggen men man blir lite irriterad av att det strular. Hoppas snart du kan vara igång igen. Jag har också försökt blogga från telefonen men det är hopplöst, för litet, för hoppigt.
    Kramis från Skogsfen.

  4. Problem med ComHem? Du är inte den enda! Känner inte en enda person som har ComHem och som får det att fungera som det ska. Grattis!

  5. Tur att du kan spela Wordfued iaf Lite för bra, just nu bara. : )

  6. Nej, att skriva på mobilen är sannerligen inte kul. Är rubriken, ”Fränvarande”, ett misstag på grund av det?
    När jag först läste det så tänkte jag att det kanske hade någon undermening, eller dialektal bakgrund …. hihi

  7. Hos nån av grannarna? Låter underligt….men men…vad vet en sån som jag om det? 😉
    Är själv ”beroende” av internet…som det värsta….får börja träna på att vara utan tror jag 😦

    Nä sjuttan….utan internet blir det allt lite tomt.

    Ha det så bra nu iallafall och hoppas de får ordning på det snabbt.

  8. Per-Anders sa:

    God fortsättning!

Kommentera

Etikettmoln

