Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Åter dags

Nu ær det åter dags før den svenske damen att ta sin norska lue och dra mot Sverige.

Jag hoppas att min trådløsa uppkoppling fungerar nær jag åter ær på hemmaplan. ComHem har meddelat att de har fixat ett driftfel eller vad det nu kallades. Återstår att se om det var det som gjorde att mitt trådløsa inte fungerade. Reser strax, lång resa, men landar hemma i egna soffan ikvæll.

Ønskar er alla læsare en trevlig helg ifall jag inte piggnar till så mycket så det blir något inlægg under helgen… 😉

Kommentarer till: "Åter dags" (18)

  1. mormorkerstin sa:

    Lycklig resa hem, Mia, men du måste ju blogga om hur det var med ditt trådlösa. Inte kan du låta oss sväva i ovisshet ända tills efter helgen!! 🙂

    • Godmorgon Mormor Kerstin, godmorgon bloggen och godmorgon Sverige! Visst kom jag lyckligt hem i går kväll, tidsschemat höll. Och det trådlösa fungerar helt galant!

      Sovit gott i egen säng, ska ut och handla litet mat men först ska jag ha kaffe.

  2. Hoppas att det fungerar. 🙂

    Känns det skönt att vara på väg hem igen?

  3. Lycklig resa och välkommen till sverige

    • Tack för det Lena, så småningom kommer jag igång med WF ordentligt. Än så länge går jag på sparlåga. Jag har en präktig förkylning med mig hem + reströtthet.

  4. Trevlig resa och hoppas att bredbandet funkar när du kommer hem.

  5. Önskar dig en skön resa.
    Vi pratade ju lite om tiggeri här tidigare då du skrev ett inlägg om det och jag vill dela med mig av en sak som jag läste på en blogg. Den här tjejen har fått en så fin idé tycker jag så jag tänkte att du kanske vill läsa om hennes projekt för tiggare: http://enplatsilivet.blogspot.se/2015/01/projakt.html

    Önskar dig en skön kväll!

    You Rock!!!

  6. Skönt att komma hem, antar jag. När drar du iväg igen? Hur tycker du det är att jobba på andra sidan?

    • Jag ska vara hemma hela februari, sedan beror det litet på när jag finner lämpligt uppdrag med vettigt boende. Från o med nu kommer jag att vara än mer noga med att välja bra boende.

  7. Trevlig helg!

  8. Vad skönt att få komma hem, misstänkte detta att det är på g, när jag gick in på WF 🙂

  9. Då säger vi: Välkommen hem!

Kommentera

Etikettmoln

