Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Låt dobbarna vila

dobbar

Jag hoppas att dessa dobbar ska kunna ta sommarvila nu.

Ingen snö kvar där jag trampar fram i min stad, känns underbart! Visserligen har det duggregnat det mesta av dagen, men vad gör väl det, bara det inte är glatt under fötterna… 😉

Du är sååå välkommen, kära vår!

Kommentarer till: "Låt dobbarna vila" (21)

  1. Här är fortfarande lite is och snö kvar, ikväll kom det snöblandat regn på vår kvällspromenad
    så väntar också på vår nu, lättare att cacha då också

  2. Jag har lämnat dom hemma de senaste dagarna men idag är det ett gränsfall. Bara nån plusgrad.

  3. Ja, nu hoppas vi att din halkutrustning gjort sitt för denna vinter.

  4. Tog vanliga kängor på agens promenad. Det gick alldeles utmärkt, även på vår byväg. Hoppas att broddkängorna kan få stanna kvar i klädkammaren, åtminstone tills i december.

  5. Ja nu vill vi värkligen Ha vår. Tänkte göra vårskriket idag, så här du nåt i luften så…..

    Ha en skön lördag.
    Hejsvejs!

  6. Samma här! Jag städade tvättstugan idag och stod med mina lösa broddar och funderade på om jag skulle kasta dem (de är ganska slitna) eller om de får ligga lätt tillgängliga någon/några veckor till. Sedan åker de i soptunnan!

  7. Här är också den mesta snön borta och ja, våren är så välkommen…

  8. Här har vi fortfarande snö. Men den har börjat att smälta bort så smått. Det har varit + grader nu de senaste dagarna, härlig sol och klarblå himmel. Så himla skönt då jag inte gillar kyla, snö, is och halka.

  9. Jag tycker att våren blir mer välkommen för varje år. I helgen såg vi krokusar i olika färger. Nästa säsong ska jag skaffa broddar. Den frasen har jag sagt några år. Undra om jag biter mig själv i svansen. Kram Bosse

    • Då är det nog dags att låta det bli av nästa säsong. Eller ska du bli en sådan som gör det först EFTER att du halkat och brutit dig? 😉

Kommentera

Etikettmoln

