Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Biblioterapi

såvacker

Idag gör jag det enkelt för mig, inte enbart av bekvämlighet utan för att jag funnit ett väldigt intressant inlägg som jag vill att många ska få chans att ta del av.  Med andra ord länkar jag till inlägget från min blogg, så får ni läsare chans att förkovra er i termen ”biblioterapi”.

Christina nämnde ordet i ett inlägg igår…. jag var för bekväm för att googla det. Samtidigt är det kul att få kontakt med andra bloggskrivare så jag ställde frågan om vad biblioterapi är för henne. Idag har hon skrivit ett långt och intressant inlägg som jag alltså länkar till för att intresserade ska kunna ta del av hennes tankar i ämnet.

Du finner inlägget här!

19/100 blogg100mini

.

Kommentarer till: "Biblioterapi" (5)

  1. Tack för länken… 🙂

    Jag gillar när bloggare länkar vidare. Gör bloggandet mera spännande. 🙂

  2. Jag kollar den länken

  3. O, Tackar så mycket! Vad fint att du länkar till mig.
    Önskar dig en fin helg!
    Kram

  4. Kul att du delar Chrisitinas … biblioterapi tror jag nog de flesta av oss brukar – utan att tänka på det som sådan …

Kommentera

Etikettmoln

