Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

GLAD PÅSK!

Rocksjön1

Idag var jag ute på en promenad, det behövdes förstås efter kakfrosseriet i går… 😉

Tyvärr hade jag inte min kamera med, endast telefonen och den kameran är jag inte riktigt vän med. Får ta en ny promenad en annan dag och fånga många vårtecken, för nog spanar vi alla litet extra efter olika vårtecken så här års?

vide

Så önskar jag alla en RIKTIGT GLAD PÅSK!

33/100 blogg100mini

Kommentarer till: "GLAD PÅSK!" (13)

  1. Härligt med en promenad!

    Önskar dig en finfin påskhelg!
    Kram Christina

  2. Du har så rätt kameran ligger ofta hemma när man verkligen vill ha den. Hoppas hinna ut och hitta fler vårtecken i påsk. Lite sol och värme vore skönt. Glad Vår!

  3. Ha en riktigt skön Påsk helg!

  4. AnneMarie Engblom sa:

    Glad Påsk till dig också!

  5. Önskar dig en riktigt skön påsk! 🙂

  6. Det är skönt med promenad efter gottigottfrossande.

    GLAD PÅSK.!

  7. Jag vill också ut på vårtecken promenad! Får sitta här med min envisa hosta, förhoppningsvis så ska den väl inte vara för evigt.

    Ha en trevlig fortsättning på kvällen!

    • Vänta inte ut hostan… i så fall får du nog vänta till pingsten. I vart fall om du har fått den förkylning jag hade under min tid i Norge. 😉

      En fortsatt glad påsk till dig!

  8. Ja du..Vårtecken är intressant..ska ge mig ut och fotografera lite imorgon hade jag tänkt, fast vi får besök på eftermiddagen så nån lång promenad blir det nog inte.
    Ha en underbar påsk nu, en glad sådan.

Kommentera

Etikettmoln

