Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Rolig dag

vincent bakar 13 april 2015

Jag vet inte om jag eller mitt barnbarn har haft roligast idag.  I vart fall hade vi en väldigt trevlig dag tillsammans, det var vi helt överens om. Vi hade bestämt vi skulle baka idag och vi bakade frallor. Litet kletigt var det allt,  men roligt, Vincent ville göra en till och en till… Farmor hann knappt med.

Vincent avsmakade dem och godkände dem och tog en påse frallor med sig hem. En stolt kille som visade mamma vad vi gjort när hon kom för att hämta hem honom.

Farmor var också stolt och glad! 😉

44/100 blogg100mini

Kommentarer till: "Rolig dag" (15)

  1. Ahaa,det är där Din kärlek är:-) Det förstår jag.Gullig liten pojke!

  2. vilken härlig dag !

  3. Vilken rolig dag och jag misstänker att det var en mycket stolt kille som åkte hem med mamma. Sådana stunder betyder mycket!

  4. Jag är helt med i det du skriver Mia! 🙂
    från en farmor till en annen …

  5. Helt underbart! En sån farmor/ mormor vill jag också bli när det är dags!

    • Det tror jag du blir! Det är inte alls svårt då nöjet förmodligen ligger lika mycket på den äldre generationens sida… 😉

  6. Vad mysigt! Det är så roligt att baka med barn. Om man inte är rädd för saneringen efteråt 😉

    Svar: På Gran Canaria. Tydligen är de vanliga i Spanien, mycket busåkning har jag fått lära mig.

  7. Det låter härligt. Det är kul att baka med barnen som brukar vara väldigt entusiastiska.

  8. Mums så gott det är med hembakat och framförallt om man får hjälp.
    Agneta

  9. Det ser ut som om ni bädda haft en fantastiskt trevlig dag. Nybakade frallor inte det sämsta.

Kommentera

Etikettmoln

