Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Reklaminlägg

farsundfår

Idag blir det inte så mycket tankeverksamhet från mig – jag gör ett reklaminlägg istället… 😉

Tack och lov att radions P1 finns så man får mycket matnyttigt till livs, litet om många intressanta frågeställningar och även litet analyser om dagsfrågor! Jag älskar den kanalen och lyssnar på massor med P1-program.

Ha en trevlig arbetsvecka!

64/100 blogg100mini

Kommentarer till: "Reklaminlägg" (2)

  1. Lyssnar också mycket på P1. 🙂

  2. Jag lovar att börja lyssna mer på P1. Men tycker det är svårt, det ska vara tyst och det är det sällan här hemma.

Kommentera

Etikettmoln

