Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Internetuppkoppling

Idag har jag strulande internetuppkoppling. Segar och segar, har nu som först kommit in på sidan för att skapa nytt inlägg. Det kommer att bli kort, jag vill kunna sända innan det blir omöjligt igen.

Internet ska fungera, det bara är så. Allra helst som jag lever. De senaste dagarna har radioiten som jag är varken kunnat lyssna på radio eller se något på TV via datorn. Har jag haft gott tålamod så har jag kunnat både blogga och läsa tidningar. Frågan är om det segar ned alltmer… Återstår att se.

Önskar er alla hemma i Sverige en fin helg! Många är väl lediga i morgon kan jag tänka mig…

75/100 blogg100mini

Kommentarer till: "Internetuppkoppling" (7)

  1. Inte roligt att inte ha ok internet
    hoppas det blir bättre
    ja vi är faktiskt lediga så vi tog en hotellnatt i Örebro
    med lite caching och travbesök

  2. Så det kan bli …. trevlig helg till dig i alla fall Mia!

  3. Jag är ledig alla dagar men när det är helg känner jag mig dubbelledig. Tålamod är inte min starka sida, så ett krånglande nät hade höjt blodtrycket rejält. Ha en fin helg med fungerande nät.

    • Visst är det irriterande, och när det var som i går, det tog flera timmar innan jag kunde blogga och läsa en svensk tidning. Då blev jag litet irriterad… men jag har nog ganska mycket tålamod… Vet efter fyra-fem års pendlande att allt inte blir som planerat… 😉

  4. Sådant är hemskt frustrerande.

    Jag brukar alltid rensa cacheminne och historik regelbundet, både under ”Internetalternativ” i datorn och i webbläsaren. Ofta räcker det att göra så när det bråkar, men inte alltid förstås.
    Håller man efter ”skräpet” på det sättet kan man i alla fall utesluta vissa orsaker.

    Hoppas att det löser sig …

Kommentera

Etikettmoln

