Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Trevlig helg

Vanse5

 

Segt, segt internet, så ska vi tydligen ha det över helgen. Bemanningsföretaget svarade inte på mail i frågan under dagen. Jag kör med bildblogg tills det åter fungerar som det ska. Om jag nu lyckas få iväg ett kort meddelande och bild.

Önskar er en trevlig helg, här rustas det för syttonde maj! 😉

76/100 blogg100mini

Kommentarer till: "Trevlig helg" (4)

  1. Hälsningar tillbax!♡

  2. Per-Anders sa:

    Trevlig helg!

  3. Nu är ju helgen nästan över, så jag får önska dig en fin vecka istället … 😀

Kommentera

Etikettmoln

