Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

sipporsmå

Tur att radions P1 finns. Framförallt så gillar jag Nordegren och Epstein i P1. De tar upp både dagsaktuella frågor och en massa andra intressanta frågor. Intervjuar många intressanta personer, smågnabbas ibland osv.

Nu är vi inloggade på ”husets” wifi i väntan på att bemanningsföretaget får ordning på ”vårt” egna. Det känns lyxigt att kunna lyssna på radion igen, läsa tidningar osv utan en massa problem. 😉

Det är så sällan jag hör folk prata om programmet, därför undrar jag hur känt det är.

Känner du till programmet? Gillar du det i så fall?

79/100 blogg100mini

Kommentarer till: "Nordegren och Epstein i P1" (7)

  1. Jag lyssnar ofta på programmet och gillar det skarpt. Särskilt gillar jag Nordegren för han tar sig friheten att inte alltid vara så korrekt. det gillar jag. 🙂

  2. Jag lyssnar i perioder på radio, känner ju till P1´s goda … men dessa du nämner har jag inte fått med mig .. Kul du har något att göra …

    • Absolut! Vore kul med litet bättre väder… ska vara ledig onsdag – söndag i den här veckan. Vill gärna göra litet utflykter då – i solskensväder! Åtminstone i uppehållsväder!

  3. Jag håller med dig om programmet. I vintras upptäckte jag det. Jag lyssnar alltid, om jag är hemma. Det är fullt av fakta men också framfört på ett trevligt sätt. Han, den torre, och så Epstein som först verkade virrig, men som jag nu insett är minst lika utbildad och framför vettigt sina synpunkter också. Nu först ser jag solen idag, hoppas det håller i sig.

    • I Vanse har solen inte hälsat på än idag… på torsdag ska vi ha strålande sol, påstår yr… Jag hoppas den sajten inte narras, för jag är ledig då.

      Mmm… så kan man också uttrycka sig om programledarna… 😉

Kommentera

Etikettmoln

