Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Idag hände det!

kulle

Det är inte så ofta jag instämmer i något sd säger eller står för. Men idag var jag tvungen att hålla med partiledaren när han påstod att deras politik tas efter och mer och mer av de andra svenska riksdagspartierna.

Man kan tycka vad man vill om det, men nog har han rätt i sitt påstående!

 

Kommentarer till: "Idag hände det!" (5)

  1. Det är förskräckligt om det stämmer.

  2. AllaMinaDagar sa:

    Ja det är nog sant faktiskt!

  3. jo..tyvärr…säger ialla fall mitt hjärta. politiken har i mångt o mycket blivit lika över alla partierna. Idiologierna har suddats ut o det är jämt i kanterna men när man nu börjat gå åt de här hållet du nämner .för mig en skräck…..jag kan historien för bra för tycka det är bra….

  4. Jag tror inte det är så att övriga partierna tagit över SD´s invandringspolitik, utan att det är SD som uttnyttjar denna situation till sin fördel och säger så
    för det är mycket som skiljer sig åt i deras politik och de övriga partierna
    speciellt vad de egentligen står för och ideoligiskt
    Just nu har vi en svår flyktingsituation som uppstått och statsministern och partiet försöker hitta någon lösning och sitter i en svår sits
    Kanske jag inte håller med i allt, men SD gillar jag definitivt inte

    • Jag får förtydliga mig här… Jag menade inte att de tar över och för samma politik, men att de närmar sig sd:s politik. Sedan instämmer jag i att det är ett jättesvårt läge att regera, bl.a minoritetsregering och med den stora tillströnmningen av flyktingar till vårt land. Jag hoppas att flera partier kan komma till samförstånd om hur de ska tackla invandringen, i så fall tror jag det blir bra.

Kommentera

Etikettmoln

