Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

45 år

45_-r

Bild lånad från SF Bios sida

Igår var jag och såg filmen 45 år. En lågmäld, men väldigt gripande och vacker film.

Här finns en recension som jag instämmer i.

Ni som gillar film och har några år på nacken – se den!

Betyg 7/10

Kommentarer till: "45 år" (9)

  1. Andra bloggaren som skriver positivt om den engelska filmen, som jag tror passar mig utmärkt. Den ska jag garanterat se. Helst på bio. Min hjärna tänkte så det knakade. I vilket sammanhang så jag henne senast. Förvånansvärt snabbt kom jag på det. Broadchurch. Andra säsongen. Advokaten som höll på att förlora sin syn och smög om det.
    Tisdagskramen

  2. Tack för bra tips!

  3. Verkar klart sevärd! 🙂

  4. År på nacken har jag så det räcker. Tack för filmtipset.

  5. Den har jag inte hört talas om men blev nu intresserad. Absolut en film jag kan tänka mig att se.
    Onsdagskramen

  6. Som en tovefilm 🙂
    Jag skriver nu färdigt mitt utkast till det där med döden och jag kommer länka till dig och i skuggan som bloggkollegor.. eftersom det blir bäst så då ni båda säger det jag också tänker på/om. Finns ingen anledning att det ska gå via mig när det står så bra för sig själv 🙂

  7. Tack Mia att du uppmärksammade missen med din länk; nu är det uppdaterad!
    Lite egna tankar blev det ju också 🙂

Kommentera

Etikettmoln

