Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

EU-pod på svenska

blodnäva

Den 17 mars kan vi ladda hem en EU-pod!

Den ska jag välkomna med glädje. Jag vet alltför litet om EU, vill ha mer kunskap, men jag upplever svårt att få svar på en del frågor jag funderar på.

Lättillgänglig information, kunna söka svar på en fråga direkt man ställs inför den. Mycket bra, tycker jag. Den 17 mars hoppas jag att det fungerar att ladda hem den. Tänk vilken bra tid vi lever i!

7/100 blogg100.mini

#blogg100 #EU-pod

 

 

Kommentarer till: "EU-pod på svenska" (8)

  1. Jag kan inte mycket om EU heller men inser att organisationen knakar i fogarna. Ska bli mycket intressant att följa. Jag tillhör dom som röstade nej till EU och det är nog fortfarande min åsikt. Sen blir det ju lite annorlunda om frågan gäller att gå ur när vi väl är med. Tror vi kan sitta still i båten och avvakta ett tag till.

    • Oavsett hur vi röstade så är vi med och blir påverkade… Alltid lär vi oss något via en sådan pod, tror jag. Jag har ibland sökt lättillgänglig information, information finns men den jag sett är oftast ganska tung och omfattande…

  2. 17 mars eller 17 maj?

    • 17 MARS – jag ser att det inte är riktigt tydligt… ;.-) Ska genast ändra! Tack för att du uppmärksammade det!

  3. Den tänker inte jag ladda hem. Däremot funderar jag på en app från Sibylla. Två Supermeal för 99. Hmm.

  4. Det låter bra och vore välbehövligt. Är det något jag borde lära mig mer om är det väl EU. Tack för tipset!

Kommentera

Etikettmoln

