Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Änder

 

änder3

Var ute en runda i solskenet för att testa min nya kamera. Knäppte på stort och smått… 😉

krokus

Jag tror jag kommer att bli nöjd med min kamera, jag ska fotografera mycket i påsk så jag blir van att hantera den.

katt

20/100  blogg100.mini

Kommentarer till: "Änder" (16)

  1. Så fina bilder. Har länge tänkt att jag skulle investera i en ny kamera,typ den du köpt. Har en åtta år gammal Canon…. och den är väl ok….men vill lite mer. Få se när vilja göra saker geisten återvänder. ….då kanske. Tack för dagens ” bry dej om” ! Värmer.

    • Åtta år för en kamera, anses det som gammalt idag? I så fall förstår jag att tjejen i fotobutiken tyckte min var ”gammal”… 😉

      Apropå hälsningen: Så litet så… Var rädd om dig!

  2. Per-Anders sa:

    Fina bilder! Ju mer man fotar desto roligare blir det.

    • Jo, så är det. Senaste tiden har jag fotograferat väldigt litet. Kanske p.g.a årstiden, kanske p.g.a att jag inte var riktigt nöjd med kameran. Jag vet faktiskt inte. Nu hoppas jag att fotolusten ska komma åter.

  3. Ser ut att bli bra bilder med den nya kameran. Snyggt foto på änderna!

  4. Kul! Härligt att upptäcka intressanta motiv och vinklingar.

  5. Nu har du nog en bra kamera, borde skaffa en likadan.. Väntar på mera fina lysande, bilder! 🙂

  6. Övning gör mästare Mia!

  7. Jättefina bilder, jag har själv en D7100 sedan 2013 och är supernöjd med den..lycka till och fota som tusan nu 🙂

  8. Min dotter fotar med Nikon och gillar dem bäst. Hon är inte så gammal och har ingen jätte avancerad men man ska ta ett steg i taget och lära noggrant. ( säger jag som bara mobilfotar nu för tiden).
    /P

    • Jo, jag har nosat på manuella inställningar men inte så mycket mer. Nu hoppas jag lär mig mer, men det beror förstås helt på hur mycket energi jag lägger på det!

Kommentera

Etikettmoln

