Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Saknar spel

jkpg

Varför har inte nya bärbara datorer spel? Det hade de alltid förr.

Kanske har jag köpt fel märke? Som väl är så går min gamla dator än så länge så jag kan spela på den när jag vill… 😉

Brukar du spela gratisspelen som hänger med de flesta datorer, har hängt med i alla fall?

Litet kul ska man väl ha en fredagkväll.

#46/100 blogg100.mini

#blogg100, #datorspel

 

Kommentarer till: "Saknar spel" (5)

  1. Jag är uppväxt med flipperspel. Vi brukade kombinera fika med att spela. Av lite nostalgi så hade jag flera sådana spel mina tidigare pc:n. Nu är det sällan jag spelar nåt överhuvudtaget.

  2. Jag har faktiskt aldrig testat något dataspel…inte ens att lägga patiens. Rasmus har visat mig en del, men jag har mest tittat när han har spelat. Kram

    • Ett spel som heter Röj gillar jag.. avkopplande. Annars är jag väl inte så himla mycket för spel… spelar sällan något annat… Samtidigt så saknar jag det när det inte finns.

  3. Brukar vid ”tid över” iblad spela de spel som finns på MindJolt, via Facebook. Om du inte hittar dem i vänstermarginalen, så är det bara att söka efter det i sökfältet. Där finns mängder av mer eller mindre roliga spel och patienser. // Anna-Lena

    • Är ingen diggare av Fb. Jo, jag vet det finns massor att söka via internet… Men bekvämt att ha egna… Kanske är jag bara bekväm av mig. Får tänka om här. 😉

Kommentera

Etikettmoln

