Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Veckoslutskurs

elefant

Så var min första veckoslutskurs avslutad, så intensiva dagar har jag sällan varit med om. Vi åt i lugn och ro men för övrigt så var det jobb, jobb… det här med lillsemester det får jag ta en annan gång. Nu har jag förflyttat mig några mil hem till en vän. Vi har ätit gott, bubblat och druckit vin. Det var nog precis det jag behövde efter en väldigt intensiv men givande kurs.

Tills dess får det duga med dessa rader så jag inte bryter årets blogg100 som också kan kallas för babbelinlägg eller som den går under ”nonsensmail”. I  morgon är tanken att jag ska återgå till hemmet… I Göteborg har det snöat idag, men det har det nog gjort på flera platser i Sverige.

Nu ska jag gå ut på internet och läsa vad som hänt i Sverige…sedan  blir det sängen för mig…

55/100 blogg100.mini

#blogg100, #veckoslutskurs

Kommentarer till: "Veckoslutskurs" (5)

  1. Oftast är dina inlägg väldigt intressanta o ”genomarbetade” samt tankeväckande, så det är helt ok med ett litet ”babbelinlägg” då och då.

  2. Låter dom en rolig måndags-sysselsättning. Skulle också vilja bubbla lite.
    Ha det bra.
    /P

  3. Bor du på hem? *skratt*
    Jag var litet skeptisk till blogg hundra, skall jag erkänna, jag föredrar i princip kvalitet före kvantitet, och vet att min blogg skulle sjunka i kvalitet (om möjligt) om jag skulle skriva varje dag. Men jag har upptäckt att jag ser fram emot dina blogginlägg som nuförtiden uppenbarar sig med grundlig regelbundenhet 🙂

    • hehe… ja jag bor i hemmet, mitt hem! 😉

      Jag blir väldigt glad av din kommentar, blir litet förvånad att du skriver så efter några dagars ”måste-inlägg”, alltså inte så mycket substans i dem… Men visst, regelbundenhet är det som råder just nu!

Kommentera

Etikettmoln

