Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Sommaren är här

fågelholk

På TV har jag hört två gånger idag att ”sommaren är här” och då måste det förstås vara sant 😉

Den här dagen har jag gått på sparlåga. Helgen var intensiv, så jag behövde en sparlågedag både psykiskt och fysiskt. Det största problemet efter sådana här dagar är att jag inte känner mig ett dugg piggare, tvärtom… 😉 Förkylningen består, men är tacksam att jag inte besväras av pollenallergi – de som har sådana problem kommer att få det än mer besvärligt de närmaste dagarna sägs det.

Återstår att se vad jag gör med kvällen och framförallt morgondagen!

63/100 blogg100.mini

#blogg100, #nonsensmail

 

Kommentarer till: "Sommaren är här" (7)

  1. Har själv svårt att varva ner såhär års. Kanske det funkar i långhelgen. MIn förkylning bara försvann. Det säger jag TACK för. Krya på dej!

  2. Återhämningens teser tar tid; Mia du kommer igen 🙂

  3. Våren har precis kommit hit, så det blir nog att vänta på sommaren, tror jag. Du får krya på dig. Kram

    • Just nu så verkar medeltemperaturen bli så hög så det räknas som sommar, sas det vid en väderleksprognos i TV. Det var det jag nappade på till rubrik. Men nog känns det mer som en härlig vår, även för mig… 😉

  4. Även jag tänker tro på tvn!

Kommentera

Etikettmoln

