Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Jag är förälskad

falekvarna

Jag är så glad att du kom tillbaka till mig!

Sist vi sågs var jag lycklig,

jag njöt i ditt sällskap även om jag inte sa det högt,

jag satt och läste i en bok. Var det därför du drog?

Jag anade inte att du var på väg bort ifrån mig.

Jag är lycklig så länge du stannar hos mig nu,

jag vet att det inte är för evigt, kanske en vecka,

kanske en månad, tacksam om du stannar några månader.

För du ska veta att jag älskar dig solen med stort S!

83/100 blogg100.mini

#blogg100, #kärlek

Kommentarer till: "Jag är förälskad" (8)

  1. Per-Anders sa:

    Om vi ger solen mycket kärlek kanske den stannar länge. Fin bild!

  2. Jag ska börja älska mer så kanske den kommer oftare på besök.

  3. Instämmer i kärleksförklaringen, .. men vi ska komma ihåg att idel solsken skapar öken! 😉

  4. Solen med stort S kan vi inte få för mycket av här i kalla Norden!

  5. Vackert. Det är gott med sol även om lite regn kan friska upp. Den här årstiden med sol, mycke sol kan man hoppas, den är underbar.

Kommentera

Etikettmoln

