Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Utemöbler

utemöbler

Nu har vi fixat nya utemöbler till vår bostadsrättsförening, en grupp till just vårt hus. Varje hus har sin egen lilla grupp…

Det finns dynor till, men de ligger inomhus när de inte används. Vi hoppas alla tar det ansvaret.

Jag är nöjd med resultatet, hoppas alla i huset blir det.

87/100 blogg100.mini

#blogg100, #utemöbler

Kommentarer till: "Utemöbler" (4)

  1. Trevligt med gemensamma uteplatser tycker jag. Även om jag är bortskämd med att ha en egen. Men det blir ju heller inte samma gemenskap som ni får.

  2. Per-Anders sa:

    Fint!

  3. Så härligt att ha tillgång till en uteplats.

Kommentera

Etikettmoln

