Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

visingsös

Bilden togs under tidig vår! 

Igår nådde jag årets topp i bloggandet, tre inlägg på en dag.

Ser dock att bloglovin som jag har min samling av bloggar jag följer, ja där händer inte så mycket. Det måste betyda att folk ägnar sig åt roligare saker… 🙂

Det ska jag också göra idag!

Kommentarer till: "Bloggandets lågkonjunktur?" (6)

  1. Ha en bra dag !

  2. Det blir alltid lugnare sommartid!

  3. Mest för att jag inte har något att skriva om… eller så ältar jag samma saker om och om igen… därför blir det sällan något. Hoppas och tror att din dag blev bra.Ledig från ch med tisdag. Var och när ska vi leta cacher tycker du?

    • Ibland känner jag också att jag vevar runt i samma ämnen… Svårt att förnya sig…

      Oj, jag skrev kanske bara på min blogg när du frågade sist att jag tyckte att 27 juni var ett bra förslag. Kan du då fortfarande? Var vet jag inte… inte kollat… har du några förslag…

  4. Ja man får välja IRL ibland också. Om inte för nåt annat så för att få nåt att blogga om

Kommentera

Etikettmoln

