Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

skywiev

Den här helgen är vi sju glada ”mogna ungdomar” som gör Stockholm.

På väg till matrestaurangen skulle vi åka tunnelbana.Jag ”passade” kortet som man ska, men kom inte genom grindarna! Det lyste rött… både en, två och tre gånger… då muttrade jag riktigt ordentligt!

Då ropade en av mina vänner ”Mia det går inte med hotellnyckeln”!

Okidoki, med rätt kort fick jag också tillträde till tunnelbaneeområdet!

En riktigt trevlig dag och kväll har vi haft… Maten var suveränt god på restaurang Tullen bar och restaurang,

Ser fram emot morgondagen!

Kommentarer till: "Stockholm i mitt hjärta" (10)

  1. Hoppas att DDT slutar regna bara!

  2. Äh, det blir ofta DDT i mobilen 😊

  3. Ha,ha Det är inte lätt att hålla reda på alla kort. Jag brukar plocka fram SL-kortet och det i fickan när vi är i Stockholm.
    Om jag fattade rätt så väntar rejäla regnskurar Stockholm. Då är tunnelbanan extra bra.

  4. Jag hoppas att den här dagen blir lika bra som gårdagen trots att huvudstaden inte bjuder på något solsken precis. Men det finns ju många inomhusaktiviteter man kan pyssla med. Fotografiska har just nu en mycket sevärd utställning av Nick Brant om man är lagd åt det hållet. Men jag gissar att ni redan har planer. Sky view har jag aldrig åkt, trots att jag passerar där i stort sett varje dag har det inte blivit av.
    Ha en fortsatt trevlig lördag.

    • Jo då, det finns så mycket att välja på i vår huvudstad, så det var inga problem. Skriver ett inlägg om vår dag.

  5. hihi … usch, så dumt det kan bli … 😉
    Kram

  6. Haha! Försöka duger.

Kommentera

Etikettmoln

