Jag skriver om mitt liv och en del funderingar som "huvudkontoret" levererar

Ljusramp

LJUS

Ovanstående lampa är betydligt snyggare i verkligheten än på bilden.

Det är den enda pryl i den här lägenheten jag skulle vilja ha hemma. En sådan lamprad skulle jag få plats med hemma, vet dock inte om den går att få tag på. Har inga planer heller på att byta belysning i mitt badrum… 🙂

inget fel på inredningen, praktisk, fyller funktion för oss gästarbetare, bor himla bra, men det betyder förstås inte att det är i mitt tycke och smak.

Kommentarer till: "Ljusramp" (6)

  1. Är väl ganska svaga antar jag. Så mam slipper stå i spotlights. Finns mycket snygga uppsättningar med lampor och spotlights. Är dålig på sådan för egen del.Just nu behövs inte så mycket ljus… men snart är det dags att tända lampor igen. Ha det gott!

  2. Vi tittar på en hel del inredningsprogram på TV och jag inser att belysning är viktig. Just nu är det ljust men till hösten kanske det blir några inköp.

  3. Originell lamprad måste jag säga, snygg, men det där var nog inget för mig, för många lampor, jag är nog lite gammaldags av mig så en ljusramp duger gott 🙂

  4. Med så mycket ljus i badrummet måste man bli klarvaken när man ser sig i spegeln på morgonen. Det hade jag behövt.

Kommentera

Etikettmoln

